Nog één nacht... - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Remy Heiden - WaarBenJij.nu Nog één nacht... - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Remy Heiden - WaarBenJij.nu

Nog één nacht...

Door: Remy

Blijf op de hoogte en volg Remy

29 Maart 2013 | Tanzania, Arusha

Nog een heel kort bericht voor ik weg ga over de laatste week. Sinds mijn vorige bericht ben ik vrij druk bezig geweest in het ziekenhuis op de operatiekamers en maandag op de spoedeisende hulp. De week begon op een erg rustige, maar onaangename manier op de casualty ward, waar ik gedurende de hele ochtend maar twee patienten heb gezien. Helaas waren beide patienten al overleden toen ze binnen werden gebracht. Het is erg frustrerend om te zien hoe mensen van je eigen leeftijd overlijden zonder dat je ooit te weten komt wat er met ze aan de hand was.
Op de operatiekamers was het extra druk deze week, omdat op goede vrijdag geen operaties worden uitgevoerd, dus alles moest op dinsdag t/m donderdag worden gedaan. Buiten het werk in het ziekenhuis ben ik samen met de andere vrijwilliger met wie ik ga klimmen, heel druk geweest met alle voorbereidingen voor Kilimanjaro. Vanochtend zijn we al het eten in de vorm van energybars en zoutjes wezen kopen en daarmee zijn we er nu als het goed is helemaal klaar voor!
Het is nu nog maar 12 uur voor de reis richting de top begint en we hebben er ontzettend veel zin in. Bedankt iedereen voor de leuke reacties en over zes dagen laat ik horen hoe het is gegaan!

  • 29 Maart 2013 - 18:23

    Colin:

    Hujambo Remy,

    Heel veel plezier!

    Pas op jezelf en vat geen kou boy!

    Yolo,

    Je broer

  • 29 Maart 2013 - 21:58

    Martijn:

    Pff, bizarre verhalen zeg... En dan lopen wij Nederlanders te zeuren dat de zorg hier zo duur is...

    Hoe moeilijk het misschien ook is gezien de omstandigheden daar: vergeet niet een beetje aan jezelf te denken de komende maand, pak je rust op tijd en besef dat de ervaringen die je deze tijd opdoet de rest van je leven meegaan.

    Ennuh, als je op de top van de Kilimanjaro staat ben je pas op de helft ;)

    Tot de 21e!

  • 29 Maart 2013 - 23:19

    Ineke:

    Wat een bizarre en bijzondere dingen maak jij toch mee. Ik ben iedere keer weer verbaasd. Maar ook trots op hoe jij dat allemaal doet. Remy, geniet van je tocht. ZET 'M OP !!!
    En ik ben hééélemaal niet jaloers... Geniet ervan, tante Ineke

  • 30 Maart 2013 - 15:28

    Sonja Schop:

    Als alles volgens planning loopt,ben je nu al op weg naar de top en jou kennende,ga je die top ook bereiken. Dit berichtje lees je dan ook waarschijnlijk pas als je weer met je beide benen op de (begane) grond staat, maar weet dat ik dan al een hele week aan je hebt gedacht en voor je hebt geduimd; ik vind het hoe dan ook een TOPprestatie!!
    tante Sonja.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Arusha

Tanzania 2013

Arusha, Tanzania

Recente Reisverslagen:

27 April 2013

Laatste dagen

20 April 2013

Safari, weeshuis, heerlijke koffie en Zanzibar...

07 April 2013

Kilimanjaro

29 Maart 2013

Nog één nacht...

24 Maart 2013

Arusha 4
Remy

Actief sinds 06 Feb. 2013
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 23608

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 17 Maart 2016

Indonesië, Singapore en de Filipijnen 2016

04 November 2015 - 18 December 2015

Thailand 2015

09 Mei 2015 - 09 Juli 2015

Suriname

07 Februari 2013 - 28 April 2013

Tanzania 2013

Landen bezocht: